Tuesday, September 29, 2009

Bile rindu, dengar lagu TAMIL

::ZaZa
Tuesday, September 29, 2009
Lama saya pendam perasaan ini.. Lama saya simpan.. Lama saya tahan..

Orang kata, penantian itu satu seksaan

Ye, memang-memang! Orang kata ke, sapa kata ke, saya angguk tanda setuju (siap dengan muka serius lagi sambil angguk2 okay...sila bayangkan cepat!)

Dan akhirnya.... hari ini berakhirlah impian itu

Break the record lah..(orang kata lagik)


Pengumuman-pengumuman..Saya dah pegi gym tadi.. Ingat senang ke nak ke gym solo? Susah wooo.. Jadi, buat kardio.. Sejam workout..Tetes-tetes peluh jatuh dan saya rasa puas. (saya rasa sexy juga) Saya rasa berat badan turun 2kg.. Ceh.. Lemak dah berkumpul sebulan, mana mungkin dalam tempoh sejam boleh cover semua. Maybe 200gm turun. Ishhh.. Tak sure la berapa yang turun. Macam sama jer.

Iye la.. Sama jer.. Atau naik sedikit selepas workout..Errr.. Errr.. errrrrrrr....

Sebab........Lepas workout makan sepinggan mee rebus dengan teh o ais kat Steven's Tea Garden.. Nama restaurant mat saleh habis kan? Ahaksss..

Empunya kedai bukan Mat saleh..
Pekerja juga bukan Mat saleh..
Menu pun bukan taste Mat saleh
Lagu yang dipasang, Mat saleh tak faham sebutir pun..(Jangan kata Mat saleh, saya pun tak faham..)

Foiinnneee.

Untuk menceriakan suasana, Kebun Teh Steven memasang lagu Tamil-jiwang-habissss. Kepala, bahu, pinggang, bontot semua rasa nak goyang-goyang.. Aiipppp... Bontot tak...Bontot statik sebab duduk dengan sopan ayu..

Steven's Tea Garden tu boleh dirumuskan oleh saya sebagai Kedai-Mamak-Eksklusif. Dari semua aspek. Lokasi, Pekerja, Design, Keadaan kedai, Menu & Harga..Macam-macam ada.. Roti Canai, Roti bakar, Nasi Lemak, Nasi goreng, Asam Laksa, Mee rebus.. Kari Kepala Ikan..Banyakla nak list.. Sila pergi sendiri ehhh.. Nanti saya cakap kat mana (dah malas nak recall dah sebenarnya..Uhuk)

Sesiapa nak makan sambil layan lagu Tamil, silalah menuju ke Steven's Tea Garden Sunway Pyramid.. Lotnya di OB3.LG1.1. Boleh cari? Ala..yang dekat dengan roundabout...area gloria jeans.. Tahu tak?..yang area tempat malam-malam-meriah-meriah tu...Ishhh.. Tak tahu gak? Nanti tanya kakak kat concierge counter je la ek.


p/s: Kaki sakit giler.. Nahhhh... Semangat sangat layan treadmill....Amek aku

2 comments:

nunu said...

"Nanti tanya kakak kat concierge counter je la ek."

tetiba terigt satu insiden ni
Stranger: eskus me..here got coffee bean?
A: got..
Stranger: where?in front?
A: err..i think..err nunu? (A pandang nunu dgn penuh harapan)
nunu: (dgn tegas menjawab) im not sure..
A: i think in front..near starbux (kater A kt Stranger)
Stranger: tq!(berlalu pergi)
A: err sini ader coffee bean ker??(pdg salmea n nunu)

Nunu: (........)
Salmea: (..........)

**soklan susah tak dpt nak jawab...

Anonymous said...

kah333...confident itu penting....

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket