Monday, October 26, 2009

Hujung minggu bersama Lelaki HOT

::ZaZa
Monday, October 26, 2009
Sepanjang minggu lalu bertungkus-lumus-tonggang-terbalik-bersengkang-mata buat kerja, kesan yang sangat hebat terasa pada diri sendiri.

~Walaupun bile mahu tidur akan ingat akan segala kerja yang belum siap, bile terjaga dari lena tengah-tengah malam, benda yang diingat ialah segala kerja juga dan apabila pagi menjelma, bila bukak je mata sepet ini, akan terus segera ingat lagi senarai panjang 'urgent task' yang WAJIB disiapkan, semua itu benar-benar buat rasa mahu menjerit sekuat hati sampai terkeluar anak tekak. Gilak!


Letak toner, moisturiser, serum, loose powder segala.. (seakan tepung gomak sudah), terus bersiap-siap seHOT mungkin.. Memecut ke Mid Valley.

Vrrroooommmmmmmmm


Nak beli bag baru. Nak beli kasut baru. Nak.. Nakkkkkk

Masuk few boutiques.

Berjaya mendapatkan sebuah bag dari Charles & Keith. Color standard iaitu Hitam so that senang nak match dengan semua baju. Punya lah pemalas. So, one of my 'want-to-buy' sudah di'cancel'kan. (goyang pinggang)

Besides bags, banyak kasut-kasut cun berjaya memikat jiwa raga saya. Lawanyer. Tapi bile nak cuba takde size. Keciwaaaaaaa. Tssskkk. Muka dah tempe dah bile kasut cun takde size. Memandangkan lagi 10minit mahu bertemu dengan lelaki HOT, terus bergegas dan meninggalkan kedai kasut cun itu.

Dan lelaki itu dahlah HOT..sexy pulaaaaaaaak


Betul kan dia hot?..Dalam banyak-banyak gambar, yang itu jugak saya nak tempek dalam blog. Yang tanpa baju ini.. sexy wohhhh..(Gatal kan?..ahaksss) Dia adalah Gerard Butler. TOLONG TENGOK LAW ABIDING CITIZEN. Best nyer tak tahu nak cakap macam mana. Best sangat weh.

2 comments:

Nurul said...

Iza...
kirenyer criteria lelaki HOT ko dah berubah ar?
bkn mcm kiter tgk kat Sect 14 dulu??
huhuhu

ZaZa said...

kan aku dah cakap.. aku dah lupa dia yang mana..haihhhh.. macam nak kene pegi sec14 cari 'lelaki hot itu'..

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket