Monday, November 2, 2009

aktiviti

::Salmea
Monday, November 2, 2009
urm...salamm....

kabare u ols?bersiaran langsung dr opis sbb blom balik sbb ari adalah gelemat gelita di luar sana...so lepak opis dl....

owh last wiken adalah best smp rs eh2 singkatnya wiken aku?

urm ok....malam jemaat lepak kat kedai kopi @ curve smbil2 layan story book...best ah story book kat borders tu...nak beli...nak beliii.....

sambil tu nurul dok bz wat keja kononnyaaaa lah, walhal aku dok tangkap mata dia dok curik2 pandang apa ntah....ehaheahehaehaheah ok, aku plak sambel2 baca buku, smbl tgk blog....skali lawak daaa entry si nurul gendut tu.......aku apa lagi missi bergelak tawa sorg2 la sbb si nurul bz wat keja...tp gelak adalah control sgt2 smp terhinggut2 badan, mengalir air mata skalik....eahehahehaehahea.........


ok, b4 p berminum kopi...we had our dinner at Asam Pedas @ Curve...woihhh tak best la..next time pasti tidak mahu kembali...huhhuhuhu


ni gambarnyer....




ok.....kisah ari sabtu pulak.....

tetiba terasa nak p set rambut....motip???ada 2 motip.motip utama adalah 1)ngedet n motip tak utama = 2)ada invitation ke kelab mencucuk bulan.... huhuhuhu...insaflah aku tak g pon tau.. cancelled....sbb aku malas tetiba wlhal ambot dah diva bagai kan??hahhahahahahkkkkkkk

best la...pandai la stylist FAYE ni buat....mulaa2 kawan dia yg handle..pastu tetiba si Faye ni plak take over...kawan dia tak best sgt....tp bila si Faye ni tak eover...perghhh hasilnya adalah bidadari u olsss...kih222....


sila layankan mood bidadari aku.... (tq)








lps ni tau dah nak p hit salon mana...owh salon itu adalah kat dataran prima sederet ngn mamak KAYU....diulangi mamak KAYU....tau?gud..clap22


urmph...rambut mak adalah super hot n lembut halus licin bagai.... hakhkahakhak...sila la kentut kat aku sbb perasaan..... watevahhhh....


ok aku pon ushar2 la cmna si Faye ni wat rambut aku kan...dia just pakai sikat gulung2 n blower tu jer.....tp hasilnya?adalah mak kagum u olsss....

so ari ahad pegi la cari sikat gulung2 cm si Faye pakai tu....ok dapat....pas mandi kat gym try ah gulung2 ambot..hasilnya???sikat itu adalah terlekat kat rmbut n takmo kuar...aduhhh maluu ah....isau pon ada gak takot nnt kena blk dgn hiasan sikat gulung kat tepi kepala...hushh222!!

pny la lama dok godek2 sikat tu atas pala kat gym...naseb baik gak org tak ramai time tu..but still ada org duduk kat row opposite dgn tempat aku dok bertungkus lumus nk gulong2 ambot tu...tp biasa ah aku act kewl ajer laaa...even sikat tu 3-4 kali lekat takleh nak cabut dr ambot.... (sedihhhh)...

at last give up....so blk dgn rmbt asli semulajdi aku yg ala2 halloween tu...biaq ahh!!....so Faye @ Sanfu Hair Studio..bersedialah menanti kedatangan aku okeh??


choww...
saLmea~

3 comments:

Nurul said...

"perghhh hasilnya adalah bidadari u olsss" <--- hahahah (gelak2 sambil tepuk2 perut Salmea serupa gaya main Tabla)
ayat takleh blah!

yer mak..aku stuju kaw pegi dandan rambut kat si Faye @ Sanfu Hair Studio kat dataran prima sederet dengan mamak KAYU tu jer..
takyah buat susah2 buat sendri..lgpon hollowen dah lepas

ZaZa said...

rambut aku pun penah stuck kat sikat macam tu..pastu seksa nak kuarkan...

last sekali aku potong je rambut sendiri.

ZaZa said...
This comment has been removed by the author.
 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket