Sunday, January 10, 2010

Aizat menang juara lagu

::ZaZa
Sunday, January 10, 2010
Tadi aku belek-belek keje baru kat Jobstreet. Sememangnya, tiada kekuatan untuk apply keje lain. Ada yang menarik. Emphhh.. Disebabkan keselesaan yang sudah ada di ofis kini, maka perasaan untuk apply keje baru tu memang agak berat dan sukar. Momentum memang dah ada. Basically semuanya pasal duit. Nak beli itu ini tidak boleh membabi-buta lagi. Sedey :'( Bile perbelanjaan wajib bertambah, mula lah berkira-kira. Uwaaa.. Tak suka lah. Ugh. Kenapa gaji tak boleh naik? Kenapa? Kenapa? Kalau gaji naik, mesti aku takde hati nak fikir untuk cari keje lain.

Dan sekarang Aizat bawak RM35000 balik rumah. Dia nyanyi sekali je masa Juara Lagu dan dapat ribu riban. Jelesnyer saya~ Lagu Kau Pergi tu memang sedey amat! Touching~

Esok kene keje rajin-rajin. Kertas atas meja dah bertimbun. Selamat malam semua. Nite2

3 comments:

Nurul said...

yup then kiter leh buat band.
ko nyanyi..
aku - drummer(berkat praktis tepuk baldi tiap wiken kat Masjid Jamek LRT)..
KK - main guitar (berkat praktis guitar hero kat umah)
Salmea - pemain castanets, bende besi yang kriiingg tu, backup singer,backup dancer

cukup la tuh..

iza was here said...

tak boleh.. aku hanya penyanyi latar. yang penyanyi utama tu salmea.. ni hint dia.. suruh dapat RM35K pastu bahagi empat. amacam?

Nurul said...

setusu!!

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket