Sunday, February 28, 2010

MARCH start hidup baru. Yuk!

::ZaZa
Sunday, February 28, 2010
Bulan March,
Ada few things yang aku nak buat
  1. Maximum hari pegi Gym. Kalau boleh hari-hari pegi gym =S
  2. Lepas gym, makan buah, minum bliss or others yang berkonsep kan buah. No otherssss (nasi, burger)..aiipp..aiipppp
  3. Pegi keje jam 7.30 so that aku boleh balik awal. Sampai ofis jam 8 gitewww
  4. Buat keje dengan lebih sistematik. Fully utilise semua masa yang ada dari jam 8 hingga 5.15
  5. Taknak miss breakfast. Jangan lupa makan supplement!!!
  6. So, kene bangun lebih awal setiap hari.. Dang! 6.30 bangun everyday? AMacam?? Ada berani?
  7. Iron baju siap-siap la sehari awal. Atau iron baju untuk seminggu.. Bapak rajin!
  8. Belajar masak untuk dinner kalau tak pegi gym.. (Ini yang paling sukar sebab aku rela tapau apa-apa...Ishhh.. Masak plsss... masaaakkk...)..
  9. Belajar setiap malam. At least sentuh jugak paper p1.
  10. Tidur awal. Tidur cukup.

List tu memang tak ikut turutan langsung. Ahaks.. Suppose macam ni

6.30 Bangun
7.00 Breakfast
7.30 Vrommm pegi ofis
8.00 Buat keje
12.00 Lunchie
1.00 Keje sungguh-sungguh
5.15 Zasss ke Gym
8.30 Pulang
9.00 Baca buku, cuci baju, setel apa patut
11.45 zZZzzz


Okay, detail sekali. PPG, Korang dah tau jadual aku kan?? Tau tak kenapa bubuh benda ni kat sini??? SEBAB KORANG KENE INGATKAN AKU SELALU!!! Supaya aku tak lupa.. Ouhhhh.. Supaya aku sedar diri sentiasa.

Thanks PPG!!
xoxo


7 comments:

Nurul said...

hoi mane lepak session dalam jadual tuh???
tak approve! tak approve!

Salmea said...

aah...aku pon nak memberontak kat sini...

ada satu soalan utk "ZAZA"..kaw letak sini jadual ni sbb nak ckp indirectly "PPG aku taknak berlepak-ing lagi pasni...?"

yang benar,

ZARA

Nurul said...

aku pon rase camtu..

yang benar,
ZAZU

ZaZa said...

Zara and Zununu,
Aku tak tahu nak squeeze macam mana lagi.. Help me.. Help me...

Tu sessi bergym dah masuk sekali harung dengan PPG on weekdays. Dengan KK, Kene melepak on days yang tak pegi gym..

OR Sabtu pagi boleh???

AMACAM??

Nurul said...

Zununu tu mcm namer ketua puak kat Afrika jer

Salmea said...

erm....ketua puak org asli d Amerikah laaa....(berdasarkan mesin kira lemak tu berasap mengira lemak kaw..huhuhu)

*sumber WIKIPE.mekay mendapati suku kaum asli d Amerikah adalah sehat-sehat-sehat belaka.

Salmea said...
This comment has been removed by the author.
 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket