Tuesday, February 16, 2010

shakulalala

::Salmea
Tuesday, February 16, 2010
salam...
hello.....

tajuk entry adalah tak de kaitan..tak tau nak tulis tajok ape...huhuhu~

duduk sorg2 tatkala cuti panjang adalah tak best..huhu...cam nak meroyan pun ada....tp hari ini adalah membawa kegembiraan..kerna mokcik den datang..yehauuuuu!!!---*goyang222*

ok...umah blom kemas...eden blom mandi..kejap lagi dlm 1245am dia sampai..eden msh hegeh2 di sini menaip2.....yeahooo lagi dan lagi.......tak sia2 aku meroyan sorg2 kat PJ ni di kala coti panjang...


huhuhu...besok dah keja pulak...hioshhh.....dakpe22....jgn pkr lagi pasal besok...pkr kan hari ni dl.....smlm dah siap2 mimpi p keja besok...mimpi keja byk menimbun membuak2....huhhuuhu....pastu TL aku mcm bwk bekal makanan satu plastik beg besar...tp dia makan sorg2 jer.... :( ...pastu tetiba ada sekumpulan org pakai suit n mask kaler itam...mencerobohi opiss...haish aku antara org terdekat dgn pintu so aku la kena attack dl....pastu pandai jer aku buat2 pengsan padahal penceroboh br pegang aku..n aku rs dia mcm nak tikam aku ngn pisau...wuwuwuwu........mimpi dajal apakah itew??


ok2...kena siap2 dah ni..nak ngadap makcik terchentaaa....bising plak aku lambat kang....gonna fetch her..tralallalala...ok yuk mandi yukk!!....


pish~
salmeaSlim

0 comments:

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket