Sunday, January 31, 2010

BFF

::ZaZa
Sunday, January 31, 2010
Seronok bila berpeluh begini
Setiap peluh tu aku anggap tu semua stress kat opish
PAGI ni berjaya seret Mekay pegi gym
First time ke Zumba
Aku admit JAKUN ah sebab selalu tengok orang je kan
Nak menggelejat sejam bukannyer senang ah
Kalau takde stamina yang cukup, aku rasa boleh pengsan dalam tu

Banyak benda nak cerita
Tapi tak sempat..
Iza busy dengan kerja.
Pastu emo nak nangis sorang-sorang
Asyk-asyik melontarkan cerita kasihan dalam blog
Adoiiiii.

Weekend 2010 aku anggap semua nya baik-baik sahaja
Start dari minggu pertama hingga sekarang
Belum lagi sehari yang aku duduk melangut kat rumah
Ada jer aktiviti yang dilakukan
Aku suka woh

Trip ke Singapore memang best
Dapat jugak aku jumpe Encik Merlion
Owh pasal terlepas kapal terbang
Memang agak terkilan juga
Tapi, benda dah jadi
Dont repeat the same mistake twice sudahla ;)
Dah..dah..takmo rasa guilty ye Mekay

And Nunu..Thanks sebab kau drive pegi dan balik
Tegar memandu gitewwww
Actually mata aku boleh tahan on the way pulang
But then kau pasang 'lagu kau' dan aku tak boleh nak nyanyi pun
Aku terlelap
Sorry weyyy
Owh..Dan Nunu bagus juga dalam hal-hal map.
Sapa cakap perempuan fail bab-bab baca MAP?
Hah? Hahhhh?

Dan KK best siot
Bile dah sampai kat landasan kapal terbang Changi, Singapura..
Terus cari burger king
Mana Nunu and Sue? Mana? Takde punnnnnn
Jumpe computer berinternet..on YM
Dia ada depan lappy bile kitorg buzz dia kat YM
Kalau dia takde, agak sukar juga
Setiap terminal kat Changi ada Burger King
Apekahhh


Aku wrap up few things yang jadi untuk few weeks..
Later, aku update lagi..

1 comments:

Nurul said...

"But then kau pasang 'lagu kau' dan aku tak boleh nak nyanyi pun
Aku terlelap"

haha sorry weh aku tau kalau aku psg lagu cd tuh korg mesti ngantuk..tp takleh buat aper..sb aku time tu mmg mcm ala2 ngantuk dah.

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket