Friday, February 5, 2010

Dancing Queen

::ZaZa
Friday, February 5, 2010
Semalam busy dengan kerja. Lepas tu kene pegi meeting annual dinner pulak. Keje banyak siak. Jam 5.30 masih hujan.. dan mereka masih potpetpotpet. Memang kaki dah gatal dah ni. Aku angkut laptop dan keluar. Aiishhh..Memang la tak baik meninggalkan majlis, tapi dah janji dengan Mekay nak pegi Gym.

Zumba class fun sangat. Orang depan aku ialah lelaki gagah. Yang punya muscle bagai. Dia menari semangat giler ah. Apek ni tinggi..Tinggi banyak dari aku. Masa dia menari.. Kaki tangan dia memang macam nak kene aku jer. Lagi 10cm macam tu. Sebab aku berada di barisan paling belakang sebab datang lambat kannn... Memang kat situ je port yang ada. Well. kaki tangan terbang takpe lagi ah kan.. Eh eh.. Jangan kene tempat2 yang sensitip sudah (Cover dada plsss)... Ni.. air peluh dia macam terbang kat aku jer.. Euuwwww.. Aku pun macam tak sure.. Sebab aku pun berpeluh sakan. Peluh dia ke peluh aku? Dang!

3 comments:

Nurul said...

ntah2 peluh Salmea =S

Nurul said...

fun aper..sweat sharing..so sweeet..hahah

Salmea said...

bkn22 aku tak berpeloh..peloh skit2 jer...erkss..mayb peloh aku adalah skit2 sbb mereka (merujuk kepada peloh222...) dah terbang ke iza...???eeewww.....

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket