Saturday, April 24, 2010

Day 2

::Salmea
Saturday, April 24, 2010
bersiaran lagi kita...ahemm2...(batok2)adik gua masak pe kat dapor tu?? isk22...


ok, day 2....apa bikin eh?? clik F5 puhlesss....




inilah resort itu...


the bathroom..not bad...



comes with jakuzzi yo...xsangka plak eh....zaza, i've tried the sauna. i cudnt breath, kept chocking..uhuk22.... :(


makanan yg tidak habes itew...tapau sj ke bilik....tak lapar ah even tak breakfast...pelik kan? tapau saja lah, mn tau kot2 nnt blk lapar plak kan?al makluml la bilik kan jauh.....uhuk...





pemandangan dr dlm bilik. nice eh? keluar dr bilik jer tu dia pemandangan laut saujana mata memandang..syiok~ kat jalan dpn tu ler org2 sll berjogging, berbasikal n ber roller blading bagai....


kalo tak salah, time ni pukul 12 tengahari...gua malas nak bgn wei...bila sorg2 mood nak bergiat aktif tu amatlah zero u olss...gua bgn siap2 sbb betul2 lapar n perot berkeroncong menyanyikan lagu bertajok "keroncong untuk ana".pastu tak mandi plak tu (kih222). gambar ni diambil utk measure perot gua. wah kempis perot gua.eheks.
note : tiada percubaan mengempiskan perot ketika gambar diambil.sungguh!





ni stlh bgn2 tukar baju nak gerak cari makan. haruslah camwhore dahulu. click2...snap2..see i told yew? bukak pintu trus nampak laut terbentang biru.....






oh3..excuse me...haruslah muka gua ada jugek d sini...~pitams, muka tak mandi itew~




















tu diah noks.....lunch set gua...spicy ciken wing n cinnamon melts.....nyummeahhh~~makan sorg2 tak syiok.. +_+ .... gua makan tak abes....pelik juger...walhal tak breakfast apa pon. hny minum ice lemon tea ajer d bilik td. dah la nak jalan mencari mekdee ini adalah jauh (15min pergi n 15min pulang) + peloh mencerau yer tuan2 dan puan2..













ni lah suasana mekdee itew. surprisingly, ada skate-thru lane. baguskan? situ kan area pantai n ramai org berskating...so diorg sediakan kemudahan utk org berskating. kot2 dahaga ker lapar ker time dok skating tu bleh skate-thru ajer beli makan/minum...kalo org berbeskal cmne plak eh? pegi la drive thru or masok tros dlm sini (kot).





sini nak camping kena ada permit yo..jgn memain yer adik2 sekalian. kalo mau camping silalah dapatkan permit dahulu.


pastu otw nak blk bilik, rs malas pulak. kasik lepak tepi beach dl ah. picca tade ar, sbb gua tgh layan perasaan time tu. membilang kapal2 besar...membilang kapal terbang lalu.....pastu ada kesah sorg arumugam agak berumur memula jalan2 n tegur2 aku...pastu dia blah but plak pastu dia dtg blk lantas bersembang mcm dah lama kenal...oh tu nnt buat entry lain ar. malas tetiba.
chiow,
salMEA.

0 comments:

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket