Sunday, April 18, 2010

Sista!

::ZaZa
Sunday, April 18, 2010
Last night aku tidur lambat sebab borak dengan kawan
2 jam cakap kat telefon sampai cair taik telinga aku kot
Tapi...memang bermakna

Dia..seorang yang cakap straight to the point
Memang 'kasik' kat aku cukup-cukup
Tapi aku memang tak terasa sebab apa yang dia cakap memang betul
Banyak benda yang dibicarakan
Terima kasih pada dia
Aku dah la amik masa dia
Walhal masa tu dia ada kat kampung

Dan pagi tadi seawal jam 9 sudah bangun
Mata sepet-sepet terus capai tuala pergi mandi
Semangat nak pegi zumba class
Ye..ada lagi 2 minggu jer sebelum membership gym aku tamat
Ouhhh..
Masa ni lah baru aku nak appreciate yer
Gagagaga
55kg belum tercapai weyyy
Camana?
Triple dang!

Sekarang, aku ada kat rumah Mea
Teman adik dia
Best okay ada adik pompuan

Dia boleh buat keje rumah segala, lipat baju untuk kau, basuh baju untuk kau, share baju dengan kau, teman kau shopping, masak untuk kau..gosip dengan kau...
Amboi-amboi..Banyak nyer kalau ikutkan hati aku nak list kat sini..

Aku takde adik pompuan ah.. Tak merasa pun buat semua-semua tu pun.

Aku yang kene masak..(yer..masak telur dadar pun, consider masak ah :p)


PPG, esok Monday...
Keje baik-baik okay

0 comments:

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket