Sunday, April 25, 2010

Productive Weekend

::ZaZa
Sunday, April 25, 2010
Hola.
Aku bersiaran terus dari Starbucks..
2 hari ni lepas lunch terus menempek kat kedai kopi mahal yang dingin
Boring la duduk rumah
Semua orang ada aktiviti masing-masing
Me too :)

PPG,
Exam aku dah nak dekat sangat
Yer...exam lagi!
14 June..
Sila mark calender korang semua
Tarikh terpenting untuk aku
(Kekdah korang kene mark jugak kan?erksss)
Dah kene start bukak balik buku yang berhabuk
Kene start buat soalan-soalan past year
Buat exercise banyak-banyak..

Okay, nak sambung baca buku
Thanks sebab update blog..
Aku ada benda jugak nak baca daripada layan Facebook yang membosankan


Esok Monday!!!
Good luck korang!

(Aku dah ada symptoms Monday blues.. :()
Benci lah

Bye

1 comments:

Nurul said...

aku dah marked calendar!

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket