Wednesday, April 28, 2010

Terseksa

::Nurul
Wednesday, April 28, 2010
Aku baru abih training. Penat siut. Tadi ade session ngan trainer..
Aku sampai je.. first thing trainer aku ckp kt aku is " smlm tapau kfc
yeh??!" aku reply " oi.. Mane ade?? Sekati jer.."
Mmg aku taktapau kfc.. Tp aku tapau Popeye Chicken. Keji ar dia tu ..
Tau2 aje aku ngelat tak jage mkn.
Arininye session x semput sgt.. Just that calf aku sakit gilak by 3rd
set.
Sblm start training biasenye trainer aku akn bitau A,B,C,D mende yg
aku kene buat..so dia ckp "ok arini kite buat simple jer..kita.."
terus aku tergelak kuat seketul "HA HA!!" pastu trainer aku sengih
kambing sb dia tau aku tau klu dia kate "senang" tu maknenye sure aku
pancit by 2nd set.
Tp ok gik banding Sabtu lps.. aku rase tu training paling aku semput.
Baru satu set aku dah pancit n muke cam ikan flowerhorn dok fuhhfahhh
fuuhhfaahh tarik nafas. Nyesal x usung tangki oksigen spital. And
guess wat.. Aku kene buat 6 sets!!!
Bile muke aku tgh mcm flowerhorn sesak nafas satu corner.. Tetiba dgr
sore trainer aku " penat kerr??? Takkan pancit kott??"
Aku pon pe lg menjwb ar " pnt arr ..Lg mau tanyer..cipan tol!!!"
Tp mnjwb dlm hati je la utk mengelak pembaziran oksigen.. Sb dah
semput gile.
:p

0 comments:

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket