Thursday, May 13, 2010

Fajar terbit dan burung berkicau

::ZaZa
Thursday, May 13, 2010
Sekarang jam 7.37 pagi weh
Aku depan lappy update blog
Mesti la korang pelik kan?
Yang nyata, aku tak work from home hari ni
Aku kene pi opiss
Jam 11 ada meeting
Yer..aku tak mandi lagi tapi mengadap benda ni
Walaweyyyy
Semua housemate sedang kepoh-kecoh-siap-lawa-lawa
Aku dengan muka comot ada lagi kat bilik

Hsemate 1 : Ijat... Ko work from home ker
Hsemate 2 : Dia pegi ofis tu..Baju dah iron dah
Aku : HA AHHHHHHHHHHHH... AKU PEGI OPISSSS..

Semalam jam 1.42 pagi aku tak tido lagi
Aku pun update blog
Dah start karang dah ni
Nak luah isi hati terpendam
Sedap punya taip..
Tetibe laptop aku blank
Mati sendirik
*$%*(&)((*_$&**&^*(

Aku terus tutup lampu
Then tido

Sengal punya laptop
Aku dah penuh dengan feeling dah nak tulih..
Sekalikkkkkkkkkkkkk
Ishhhhhhhhhhhhhh


Luahan perasaan tentang perkara yg terpendam terus terhenti disitu
Sengaja nak suruh i pendam pendam lagi
Ouh

2 comments:

Salmea said...

ala zaza, come on laa...tulis lagik skalik...nak tau isi hati terpendam kamu...

zazaaa....
zazaaa.....
(jerit gaya2 kamu menjerit nama pemain badminton smlm)

Salmea said...

oh ya..hari ni tajuk entry kamu mmg bagus skalik..BM kamu mmg mantop!

*thumbs up*

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket