Wednesday, May 12, 2010

Go TIGER Go!!!

::ZaZa
Wednesday, May 12, 2010
Aku sedang layan Piala Thomas?
Semangat tak tengok badminton dengan gadis-gadis dirumah...
Wong Choon Han sedang main set ketiga..
Jantung aku macam nak cabut jer wey bile tengok
Sengit
(Kekdah aku pulak jadi commentator nihh)

Kita tinggalkan badminton dia stadium Bukit Jalil
(wehh...pemain Denmark apesal hensem sangat ni??..Aiseyyy...)


Mari kita bergerak ke Adamaya pula
Okay fine..topic bosan..
Hak hak..
Aku balik on time sebab nak tengok Mia Sara


Ye la... Stop cakap pasal Adamaya
Meh sini aku nak cakap pasal keadaan company
Takde increment lagi tahun ini yer rockstars!!!
Lepastu kene pindah Cyber pula
Macam mana?
Ada bagus ker???
Uhuk


Nak sambung jerit nama
Wong Choon Haaaann...
Wong Choon Haaaaaannnnn..




Yang penuh dengan semangat kesukanan,
Zaza

5 comments:

Nurul said...

rockstar...
tch!!

ZaZa said...

tch menderrrrr

Salmea said...

pastu smlm bila ckp pasal increment tetiba suasana bertukar mcm ada kematian...drama swasta tv1 lah weh..!!!

Salmea said...
This comment has been removed by the author.
Nurul said...

tch! kemenyampahan ngan statement rockstars derang..

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket