Monday, May 17, 2010

Kuala Lumpur - Kelantan - Kuala Lumpur

::ZaZa
Monday, May 17, 2010


Aku pegi balik KL-Kelantan-KL Sabtu yang lepas.


Ke KB, flight jam 7.40 pagi.. Kul 5 dah nak kene bangun uolss.. Mata memang susah la nak bukak sebab jam 3.30 pagi baru tido.. Gggrrr


Setibanya di sana..jam 8.40 pagi, hot-mumma dah siap-siap tunggu kat airport KB. Terus dia drive macam sakai balik rumah mak dia.. Breakfast nasi berlauk yer.. Nasik! Mula-mula risau je tak boleh nak makan sebab tak biasa makan nasi pagi-pagi.. Sekali bila suap je suapan pertama.. Nahhhh... berenti cakap sampai la telan butir nasi yang terakhir.. Syahdu kan?




Lepastu, siap-siap pegi wedding ex-housemate. Theme : Purple. Cantik doink!




Ya Allah..panasnya Kelantan. Muka berlemuih tak tahu nak cakap bila duduk kat luar rumah. Hamboihhh..Ngada nyer. Tak tak.. Sebenarnya KL pun panas hangat juga. Tapi, sebab duduk memanjang dalam ofis atau jalan-jalan kat Mall, mana lah rasa perit kat kat luar macam mana.



Tapi, peluh yang keluar memang berbaloi lah bila boleh makan sedap tak hengat. Bab makan, terus panas takpe.. hujan takpe yer..



Ini first time lah pegi wedding makan Ayam percik, Fillet sweet and sour, Meatballs (aku x sure masak apa..tapi yang nyata sedap), ada manisan yang cantiksangat sampai aku tak sampai hati nak makan, ada cara berlauk dengan kuih macam onde-onde.. bujur macam cek mek molek, warna hijau ada kelapa macam onde-onde tapi.. dalam dia bukan gula tapi kacang.. Serius sedap wehhhh...Tu first time jumpe dan aku terus jatuh centa!



After wedding, kitorang pegi bazar.. Kawan nak shopping kain la pulak.. Aku okay layankan ajer.. Aku belikan mak kaftan (baju kelawar). Cantik cantik dan murah murah. Untuk diri sendiri, aku tak beli pun sebab..aku takkan pakai..Hakhak



Dah selesai urusan shopping, hot-mumma pegi beli kuih muih. Murahnyaaaaaaaa... Dah la besar-besar pulak.





Sepanjang perjalanan, aku tengok..


Walaweyyy.. Semua poster, iklan gergasi, iklan kat lori dan bas, semua model pakai tudung okay!


Aku nampak ada iklan mat saleh pakai tudung..pakai baju lengan panjang dan seluar panjang. Sopannyaaaaaaaaaa..

Yang kat bawah ni contoh salah satu iklan. Amacam??

Pandai baca bahasa jawi tak?

Aku balik malam.. Flight AIRASIA delay pulaaaaaakkkkkkk.. Tu dia...Dah la kat Airport takde apa-apa.. Paling best ada KFC.. Tu jer wehh.. Dang!

Sampai KJ dah jam 12.30 pagi. Tido sampai Sunday.. Miahaha


0 comments:

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket