Wednesday, May 19, 2010

Soul Sisters

::ZaZa
Wednesday, May 19, 2010
Aku rasa aku dah penat macam sakai.. Tapi sampai rumah sempat mandi semua
Tapi ada orang lagi penat dari aku.. Balik dari kerja tido dengan baju kerja tu sekali..

Aku rasa aku cukup-cukup makan je, walhal aku boleh je makan sedap-sedap selalu..
Tapi ada orang kene ikat perut, catu apa dia boleh beli untuk makan.. apa yang tak..

Aku rasa aku keje macam sotong.. duduk berjam-jam depan laptop sampai la kaki cramp.. mata berpinar tengok screen.. siap tahan dari pegi ladies
Tapi ada orang lagi sotong dari aku.. sampai 1 hari tak tido sebab kerja..tak makan sebab kerja..tak balik rumah..masa holiday pun keje..keje..keje... keje..

Aku rasa aku dah usaha keras untuk dapat apa yang aku nak.. dah berkorban macam-macam..
Tapi ada orang laaaaaagiii bekerja keras untuk dapat apa dia nak.. walaupun jatuh, tergolek, terlentang, luka berdarah bernanah semua.. dia masih usaha untuk bangun balik.. dan berjalan semula untuk dia boleh berlari macam Ussain Bolt



Bile aku tengok orang lain tu, no wonder dia dapat apa dia nak.. Sebab usaha dia.. Aku pun nak macam tu juga. Kerja keras ah kan.. Jangan nak berkira..Come on Positive Mode sila dekat dengan saya dan juga PPG kesayangan!!!


Peace yo!

0 comments:

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket