Sunday, May 30, 2010

Ngap Ngap. Saya suka makan

::ZaZa
Sunday, May 30, 2010
Pagi tadi aku minum hot coffee
Sambil study..pastu minum coffee lagi..
Pastu capai biskut pulak..
Study..makan satu..
Study...makan lagi satu.

Pastu dah tengah hari weyyy
Kene makan tengah hari ye adik-adik
Ermmm..emmm...
Nak makan apa..
Malasnye nak keluar..

Capai senduk...ceng ceng ceng
Telur goreng siaaaaaaaaaaappp
ceng ceng ceng
Ikan masin,cilipadi, bawang goreng siaaaaaaaaap
Layan weh
Entah bile last time makan simple sedap macam tu
Asyik lauk ikan keli cili jer.. Ayam masak merah..Amboi amboi..
Hari ni kita besederhana yer..
Okay la..perut dah terisi

Sambung study laaagii
Pastu kul 4 aku dah rasa lapar sikit-sikit yo!
Masak air..buat nestum 3 in 1..
Alhamdulillah...

Layan buku lagi...
Dah malam..
Eheemmm... Aku cam kene makan..
KENE MAKAN yer..
Tak leh blah..
Malasnyer nak keluar...
Aku masak nasi goreng kampung u olssssssss
Entah berapa kali masak, ini paling sedap lah..
(Ke..sebab aku lapar wehh? hak hak)
Jangan percaya sangat dengan aku ni..

Aku cam kagum weh..
Ni 1st time sehari dari pagi sampai malam aku makan hasil dari air tangan sendiri
(Tak leh blah perkataan air tangan)

Esok Isnin..
Korang pe lagi?
Semangat untuk kerja yer..
Dah sakan cuti 3 hari kannnnn


p/s : esok baskin discount 31%. Ada sesapa stress nak layan ice-cream ker? Boleh belanja aku..


Peace
~Tukang-masak-sehari~

0 comments:

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket