Tuesday, June 1, 2010

I need the remedy remedy remedy

::ZaZa
Tuesday, June 1, 2010
Balik dari office tadi aku terus mandi..Aku pun tak faham kenapa aku mandi walaupun masa tu tengah hujan dan sejuk sejuk manja. Kain selonggok depan mata. Aku lipat dan lipat. Aku pening blur blur sikit. Kain tak abis lipat semua, aku dah tergolek. Terus sembunyi bawah selimut. Sejuk sangat pulak rasa. Maybe sebab hujan kan?? Aku tdo siap boleh mimpi. Apa yang aku mimpi adalah benda yang aku dok fikir-fikir. Sakit kepala otak aku :( Bile tersedar aku cam terkejut bile tengok jam. 2 jam aku tido. Perghhh... Bile bangun, aku lalok weh. On TV kejap. Entah amende semua merepek. Aku off. Haihh..Aku still dizzy lagi. Terus capai tuala. Mandi lagi sekali. Sekarang aku dah bersin beberapa kali. Macam dah start selsema dan aku macam pening2 sikit. Apakah makna ini semua encik doktor? Aku nak exam weh. Jangan nak kata ni simptom2 nak demam. Tidaaaaaaaaaak.

Oh oh..Ceres Principles dah panggil aku tu. Selamats~

1 comments:

Salmea said...

aku ajak kuar hiburkan ati tanak...haaihh....

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket