Wednesday, July 14, 2010

I'm desperately looking for you, JUNIOR and Bee

::ZaZa
Wednesday, July 14, 2010
Dah 2 hari aku gila nak cari tiket MTV World Stage. Nampak sangat dah takde keje kan. Tunggu junior and bee tak muncul-muncul kat website dia.. Tenung laptop sampai nak pecah wa cakap lu!!!.. Mana la junior dan bee ni kan. Mana kamooooo???

Bukan tu je, siap belajar teknik-teknik macam mana nak dapatkan junior and bee.. Apekah gilanya..

Siap call Nana sebab dia keje kat Sunway..Sebab Sunway one of the sponsor kan.. Ceh.. Nana takde pun ticket.. Foineee....

Dan tadi, member call tanya ada mana.. Pastu, selamber tetibe dengan muka tak malu tanya dia..

Aku : Weh, ada ticket MTV World Stage tak?
Kawan: .. Ada. Aku dapat 10 aritu (Oh riangnya dalam hati.. Harapan setinggi gunung dah ye..)
Aku : Oh yer?? (excitedddd daaaahhh..Yesssssssss)
Kawan : Tapi...., aku dah bagi kat orang sebab aku ingat kau tak layan.. Bla bla bla.. Dia cakap dia dapat ticket Usher pun dia bagi je kat orang, dapat ticket itu ini bagi kat orang.. Bla bla bla

Apa ertinya kalau ada tiket bagi kat orang. Baik takyah cakap!!!!!!!!!!!!..Eeeeeeeeee. Geramnya..


Kepada sesiapa yang ada lebihan tiket, kasik gua!!! Aku nak tengok wondergirlsssss ahhhh...

2 comments:

Nurul said...

"i want nobody nobody but you..*plek plek plek plek* "

Salmea said...

hahahha...
ala susah2 sgt beli DVD jer la kelak....senang...bleh tgk smbl hirup nescafe panas lemak berkrim dpn lappy....kalo pegi sana kena sesak2..nnt bau ketiak org macam2...

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket