Friday, July 16, 2010

Things in my handbag

::ZaZa
Friday, July 16, 2010
Things in my handbag yang aku angkat-angkut ke sana ke sini.. (kisah lanjutan dari Mea)

  1. Tissue
  2. Purse
  3. Handphone
  4. Lip Balm
  5. Pad&Pantyliner
  6. Panadol
  7. Clorets
  8. Tooth-paste&brush
  9. Keys-rumah,kereta,office
  10. Compact powder
  11. Multi purpose lens solution
  12. Hair clip
  13. Pink Comb
  14. Staff's tag
  15. Dental wax
  16. Nail clipper

Baru aku realise banyak nyer benda. Dah jadi macam mini-7E dah. Apekahhhhh? :S

8 comments:

Salmea said...

aku baca part panadol tu 2 kali smbl kelip2 mata...sbb aku nampak kaw tulis CENDOL..hahah apakah?

ZaZa said...

mekay..aku confius dengan kau lately..

hari tu..
aku : aku copy
kau : teh ais

ishhh..ingat makan jewww

Salmea said...

yer la...nak buat macam mana...eating is a passion... matiksss...slogan+prompuan+tak sedar diri...

Salmea said...

yer la...nak buat macam mana...eating is a passion... matiksss...slogan+prompuan+tak sedar diri...

Salmea said...

eating is my passion katanya

Salmea said...

eating is my passion katanya

ZaZa said...

spam comment kat entry aku wehhh...

Nurul said...

tu ar aku pon perasan..spam!hahah

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket