Sunday, October 11, 2009

Fokus pada perut

::ZaZa
Sunday, October 11, 2009
Tido mati. Tido lena. Tido nyenyak. Tido tak hengat. Tido tak sedarkan diri.

Sebab tido yang macam tu..maka bangun lambat hari ni. Today is WEEKEND woh. Ada sapa kesah? (muka seronok semacam)



Semalam buat acara makan-makan secara berkumpulan. For sure ajak PPG. KK and Salmea yang datang (hoyeahhhh) KK ada upacara keraian hari jadi. Paham woh



List tetamu saya hanya mereka. Boleh gitu? Bukan taknak ajak ramai-ramai, tapi sebab masa pun singkat. Lepas maghrib baru start. Orang ramai datang at one-time, macam mana.. Takkan nak berdiri pulak kan.. Kesiannnn...



Hal berdiri bile datang rumah terbuka memang pernah berlaku. Masa belajar dulu. Housemate memang suka dan semangat dalam hal-hal masak. Dan saya punya ramai konco-konco. Buat open house, apalagi memang ramai yang datang. End up ada yang berdiri kat luar rumah.. Ouhhh.. Tapi, diorg rilek je (kot) sebab masa tu belajar. Dah cukup best bile dapat MAKAN-SEDAP-FREE dan dah best bile JUMPE-BORAK-GELAK dengan kawan-kawan. Dalam kepala, mana pikir benda lain dah... (bestnye student life..rindu :'( )



Dah..dah..bile fikir hal seronok-tak-fikir-macam-macam dulu-dulu, mula la nak emo sorang-sorang. Mula la nak compare-compare dengan keadaan tertekan dengan kerja sorang-sorang. Aaiiipppppppp



Berbalik kepada sesi makan-makan semalam.. Thanks to Nunu and Salmea sebab datang. Walaupun duduk terperuk bertiga kat one corner, tapi gelak tawa kita (..gelak saya yang melampau..) memecah suasana malam.. Lawak la sebab benda lawak. Sampai Nunu tersembur air sirap.. Hakhak.





From left (negara) : Filipina, Indonesia, Australia maybe... (baru balik dari kejohanan tenis terbuka)

4 comments:

Nurul said...

aku tak phm signifikan kenegaraan tu kepada gambar yg disiarkn..
*blur*

Salmea said...

kejam nyerr...kaw photoshop kan perot kaw...n then pic kitorg kaw tak endahkan???abes suma nampak perot spesis kuat makan...(walhal mmg kuat makan pon)....eyyyy..tak aciiiiii!!!

iza said...

hahhahaha...next time kene tarik nafas kuat-kuat lepas tu kempiskan perut..

Nurul said...

ini adalah konspirasi menjatuhkan reputasi saya sebagai wanita terkurus abad ini!
saya takmo komen byk2..itu bukan saya..ader org yg dengki dan tak ingin lihat saya menapak di industri ini dan meletak pasir dalam periuk nasik saya.
plss no more comment..no camera plss..!

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket