Monday, October 12, 2009

weekend..

::Salmea
Monday, October 12, 2009
whoaaa best...mak br blk dr jalan2 ober the sea gituh....mak tergilakan kaw....(kekdah membahasakan diri mak????)*gilosss


whoaaa bestnyer g jalan2 ritu...tp sedeh ah sbb lupo nak amik pic kerna terlalu happy berada di bumi itu.....


urm g jalan2 sana dapat kawan2...kawan2 adalah merupakan budak2 skolah darjah empat..bertemu ketika mereka berempat berjalan kaki pulang dr skolah...lucu jer....nama jalan tempat kejadian ialah JALAN KuBOr....aku pon feeling2 tourist bagai..(hahahahhaha)....n tetiba rs nak pusing ke kiri..gagaggagaggaa...kuboran penuh di sblh kiri ku....wajib berjalan laju2 n dah tade feeling tourist lagi.....ok2 aku akan start citer dr awal....start dr bertolak dr umah......


*bersambung malam ni...


wei aku dah wat entry super panjang berjela...skali bila hit publish button internet tade plak.......haruskah ku menyumpah seranah TM???chilakak



paham tak cmna perasaan kalo kena wat keja 2 sm sebjik 2 kali??haaa mcm ni lah aku rs...mencikkkkkkk!!!!!



baik aku g dapor korek2 makanan...satg dah sejuk sket ati br smbg blk..HISssssHHHH!!!!







2 comments:

Nurul The Kurus said...

tak sambung pong??
kekdahnyer mak??

Salmea said...

ohoaaa...sori...mak tadak mood plak smlm...

sALmea siMLim*hak22

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket