Tuesday, November 10, 2009

Lagu-lagu terhangat zaman batu gua

::ZaZa
Tuesday, November 10, 2009
Disebabkan MP4 aku tak boleh nak didetect oleh laptop office, so aku bawak balik rumah. Lepas setel semua-semua, aku terus on laptop.

Semangat nak masukkan lagu dalam mp4 cap ayam yang amat berguna di kala kebosanan mahupun ketika berlari-lari atas treadmill macam orang yang takde arah tujuan.

Lagu apa weh...
Suddenly godek-godek apa yang ada dalam laptop sendiri
Banyak lagu best rupanya..

Pastu menggagau tak tahu nak sumbat apa
Pegi layan pulak lagu-lagu tu dulu
Tepuk dahi sendiri
Lain yang nak buat, lain benda yang aku buat

Kembali ke pangkal tujuan setelah sejam setengah
So, pick la apa yang patut
Antaranya

  • Dip It Low - Christina Millian
  • The Great Escape - Boys Like Girls
  • Unwell - Matchbox Twenty
  • How To Save A Life - The Fray
  • Tangled Up In Me - Skye Sweetnam
  • Girl Next Door - Saving Jane

Ye. Semua lagu lama. Zaman batu punya. Ngeh ngeh ngeh

Esok harus ke Gym. Kene buat apa yang patut pada 'perots'. Nak nanges bile tengok perut sendirik..

Pegi gym memanglah pegi kan. Tapi nafsu-makan-melampau-dasyat-super-sayya (Geleng kepala sendiri)


Petang tadi, dalam cuaca yang panas-panas ala tepi pantai dek matahari petang memancar atas kepala bertempat di Ghulam Kota Damansara bersama Cik Salmea..
  • Char KueTeow
  • Nasi Lemak
  • Sotong Kangkung
  • Teh Ais

Tolong calculate berapa kalori yang aku dah makan boleh?? Yang tu baru MENU PETANG (sekali makan semua sekali tu)

Dasyat wehh

Esok kene lari berapa kilometer baru bakar semuanya?... Sentipssssssss

2 comments:

Nurul said...

hurm
KK ader bagi aku dgr lagu Dip It Low tuh..then aku dgr..then i was like hurm "interesting song".. :p
anyway iza..aku tumpang rase nak nangis tgk perots(yes plural!) ko
and OMG..
* Char KueTeow
* Nasi Lemak
* Sotong Kangkung
* Teh Ais
tu semua sekali harung???untuk dinner???
(geleng paler dengan ketidaksangkaan)
all i can say is..WOW!

Salmea said...

hahahhaha......kaw jgn la terkejut badak nurul....
nasik lemak tu suapan kedua dah langsai dah nasik tu...tak sempat nak komen lebey2 nasik dpn mata dah abes...pny la sikit....

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket