Sunday, November 8, 2009

vrommm22 ghuduk2222--->sound efek motor

::Salmea
Sunday, November 8, 2009
7.55pm sunday*

heyyaa...aku kini adalah tertekan kerna mendapat panggilan severity 2....amat tertekan apabila memerlukan window's team utk restart server...di sini bermula lah 'keperitan, kepayahan, kejerihan' org yg memegang support phonee...

masih terlekat lagi di dpn laptop kerna gentar sev 2 blom dpt disolve kan....gagaggaga..besok meeting aku takowt kena fire dr ultraApple..huhuhu...

12.00am...

mendapat pesanan ringkas drpd amoure.
pesanan berupa 'cruising' @ naik motor ....
sila lihat gambarajah d bwh :





hahahahahhahaha...aku memakai helmet..hahahhaha---->amboih syok sgt eh dia gelak no...padahal ticket sev 2 msh terbantot... nanges kembali...huhuhu



whoaaahaaa adalah best naik moto round2....laju giler seh...aku mula2 seronok abes ah...pastu bila dah makin laju makin laju......nah rs nak terbang...siap pkr macam2 kalo eksiden jatuh melayang laa...eiii nauzubillah...

tp adalah sgt maveles naik motor di tgh hari rembang yer kawan2....nasib baik short trip ajer....kalo idok..yehawww kembali terjadi peristiwa "err awak dr mana..errr u... from where...where..?....errmm mynmanar????"--->ini adalah peristiwa lahanat yg pernah terjadi kepada diri sdr ketika di dalam lift kat flat....


&*^(*&(*&(*&(* pakcik songsheng#^8^(^*&&^*&^*&^&**(*((--->carutan dalam morse code ye adik2...so kepada ibu bapa sekalian usah risau kerna anak2 anda tidak akan tercemar dgn bahan cacian dan makian sekiranya anak anda melayari blog inih...


choww...
salMEa~

2 comments:

Nurul said...

Salmea..!
ko nmpk mcm nak gi pasar beli sayur..hakhakkahak

Salmea said...

hahhahaha...yes22 betoi22...kali ke 3 aku tgk pon aku terpkr mcm tu...hahahhahaha!!!!!

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket