Thursday, November 26, 2009

Spongebob vs Penguin

::ZaZa
Thursday, November 26, 2009
Dah selamat sampai kat Lumut jam 12 tadi. Pagi tadi suppose nak bangun jam 6 tapi.....entah macam mana handphone (alarm clock) ada bawah tilam. Pelik okay macam mana boleh menyorok kat situ. Sapa sorokkan ha? Berani ye..Aippp... Fine, aku tido sorang weh malam tadi...

Sedar-sedar dah nak dekat pukul 7. Kelam kabut la. Nasib baik barang dah kemas siap-siap malam tadi. So, setel-setel apa yang patut.. Vrrrommmm... Apa-apa hal singgah breakfast dulu u olsss.. Kalau tak makan, tangan tak mampu nak pegang stereng.. Kaki tak mampu nak tekan minyak.. Kekdahnya sampai macam tu sekali....Ouh. Aku pun tak sure. Mindset dah macam tu.. Uhuk..
Sampai rumah, terus salam peluk cium mak.. Gegas pegi bilik air. Demmit.. Aku tahan selama sejam.. Habislah organ dalaman aku.. Aishhh.. Lori bagak bawak macam siput sedut. Ingat jalan tu dia punya. Ishhhh.. Nak potong pun cam segan silu sebab jalan zig-zag-zig-zag double line all the way dari Jalan Seberang Perak - Lekir. Ye la.. Kereta sport aku kurang dari 2.0. Sedar diri seh..

Aku keje half day. Tertekan dolll.. Tadi dah la keras sorang-sorang dalam kereta 3 jam setengah. Penat oiii.. Panas jugak lah hati sebab kene kerja.


Semalam borak dengan 'membe terbaek'. Dia cakap..dia busy giler.

Elehhh.. Orang lain pun busy jugak aar..Cehhh
Tapi dia selalu balik lambat. Sampai rumah pun sambung buat kerja lagi. Tadi aku print screen la benda yang menunjukkan aku banyak keje. Lepas tu, dia paste kat aku dia punya pulak.


Ternganga aku wehhh.. Giler ke apa 1920 email yang dia tak bukak pun lagi.. Report ada lagi 1330..



tu semua knowledge kan, so rasa tak rugi all the
experience



jadi macam , serap je semua




p/s: Mampukah nak tukar dari Penguin ke Spongebob????
p/s/s: Thanks to KK sebab ajar aku satu-satu hal tentang screenhunter. Walaweyyy..





1 comments:

Nurul said...

"Nak potong pun cam segan silu..."

ko? nak potong segan silu??
mcm susah nak caye jer...ritu Salmea kater ko selambe je tapau Lancer ngan kete sport ko..

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket