Sunday, December 6, 2009

DagDigDug

::ZaZa
Sunday, December 6, 2009
Last Friday pegi IKEA untuk lunch. Makan 5 meatballs dan daim cake yang best ituh.

Kat belakang ada sorang amoi. Dia sumbat telinga dengan earphone sambil tu nota penuh atas meja makan untuk 6 orang. Apesal entah amoi ni ingatkan aku pada diri sendiri.

Gigihnya study... Kat IKEA pun nak kene baca buku macam tu?. Agak-agakla kan..
Perrghhhh...

Dah setel makan, masa nak blah.. Aku sempat usya buku dia. Advanced Performance Management. Errkkk. Padanlah......Kau amik exam ACCA rupanya (^_^')


Malam tadi KK ada sms ajak pegi Kayu. Sebenarnya hasrat dihati memang naaaakk sangattt. Sebab aku tak dinner pun lagik. Memang cun-cun la time dia sms jam 8 lebeh.. Tapi, masa tu aku tengah study, again...untuk kesekian kalinya say sorry to KK sebab tak boleh nak join.

Kesian kat PPG terbiar seketika. Nak buat camana. Exam buat aku sengsara-jiwa-tertekan segala.

Aku nak 'critical time' ni cepat berakhir tapi at the same time, aku taknak pula.. sebab aku cuak giler. Haishhhhhhhh

Benda ni effect hidup aku. Aku taknak gagal lagi. Aku akan sangat kecewa. Ouhh..

Banyak benda aku nak buat.. tapi stuck sebab tak setel belajar lagi. Dang!

14 exam. 14 malam tu dah ada plan dengan PPG. Hoyeahhh..

Separuh jiwa suka, Separuh jiwa debar sangat.

4 comments:

Nurul said...

Iza Gendut! Gambatte Kudasai neh? Watashi-wa Hait KerokeroKororo minna fujitsu ne, konbanwa konichiwa hitachi wa asoko desu!
Ichiban..ramen sakea sushi..genki desu!
anata wa neh moto-moto mitsubishi neh? neh?
gomen-nasai, watashi wa nihongo yoku hanasemasen.
Dareka eigo o hanasemasuka?
Tasukete Iza!
Abunai!
Wakarimasen.
Toire wa doko desu ka Iza?

ZaZa said...

Nunu Debab.. bahasa lain takde ke?
kenapa kene Jepun???
Uwaaaaaaaaaaa

ZaZa said...

Lawak siot bile aku baca..Hahhahahhahahahhahaha

Bengong ar nunu ni..

Dah la aku nak study.. Hahahahahhaa

Still aku tersengeh macam kerang busuk

Salmea said...

ok..aku pon berdebab2 degup ni...sbb 14hb tu ari penting dan bakal bersejarah buat ku kerna ada cross training...salmea u can do it!!!!-->tepok2 perot utk senyapkan butterflies yg ramai dlm perot...

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket