Monday, December 7, 2009

Ngap ngap ngap

::ZaZa
Monday, December 7, 2009
Sepetang bersama PPG..
Aktiviti yang tidak lain dah tidak bukan ialah MAKAN
Owhh..
Walaupun jam 5 tadi aku dah melantak Milk Digestive Choc Biscuits sorang-sorang kat cubicle, entah kenapa aku boleh nak layan lagi makan-besar petang dengan diorang

Nunu dah ugut kalau taknak, cakap cepat. No cancellation after 5 minutes. Kalau tak, dia nak sekeh sekor2.. Kejam kan? Ye..itulah Nunu yang sebenar (^__^")

Entah apehal aku dok gatal nak benda manis.. sweet-sweet gitu.. Mengenangkan hasrat nak cupcakes wondermilk tak dapat, kali ni.. aku nak jugak! Nak jugaaaak!
Ye, dasar pelahap..Uhuk..So, aku bersetuju dengan penuh rela keluar dengan PPG

Kita together-gether naik keta sport Nunu yang girlish itu..

Vrroommm..

Sampai kat McD, PPG dah sibuk2 kat counter. Tak pandang kiri kanan dah terus je order. Aku tercangak berfikir sendirian. Hmmm.. Apa aku nak makan nehh..

Wokeh, dapat idea. Aku beli ala carte. Ribena, Curly Fries dan juga Chicken Burger.

Aku angkut tray yang ada air dengan fries je sebab burger tak masak lagi...Duduk kat satu spot yang tak kene hujan.Lalalala.. Aku makan dengan penuh asyik curly fries. Pastu burger pun sampai. Nunu dan Mekay 'paksa' aku makan walhal sebenarnya aku nak simpan perut sebab nak makan cupcake!

Ngap!.. Aku gigit burger.. Tapi yang aku mampu gigit roti dia jer. Apehal??? Gigi aku dah tak boleh nak gigit? Nightmare nihhhh..

Aku taknak habiskan cerita boleh? Sekian..

2 comments:

Nurul said...

ok aku sambung..
Iza hanya mampu gigit takat roti berger adalah sebab gigi palsu yang dia pasang smlm tercabut rongak 2 batang gigi kat depan akibat kelahapan nak makan berger setelah 4 hari diet dgn cume makan Milk Digestive Choc Biscuits.
sekian.

petirr~~

ZaZa said...

~petir

~guruh

~kilat

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket