Saturday, December 12, 2009

Italian B.M.T Subway

::ZaZa
Saturday, December 12, 2009
Tu apa aku nak makan kejap lagi
Jangan jeles uolsss


Jumaat-Sabtu-Ahad
Duduk rumah senyap-senyap
Apa nak jadi pun, tunggang terbalik la kat dalam rumah
Dah lama tak rasa macam ni
Tu ah..selalu merayap jer

Exam Isnin ni

Takut okay
Cuak okay

Sampai mimpi-mimpi
Blerghhh


Memang la serabai tak terurus sebab exam
Tapi kan...
Dalam kepala ada hati..
Nak buat rambut..Nak beli jeans baru..Kasut lari-lari baru.. Telepon bimbit baru.. Kamera digital baru..


Hello.. Kene pilih yer.. Tak boleh semua ah
Kopak Makcik Roseah macam ni..Tskkk


Still tak boleh nak decide..
Hmphhh...
Mana priority tak abis analyse lagi


Yang tahu..
Yang dah boleh decide..

Nak sambung balik buat soalan yang terbengkalai tu..

Jahat ah laptop..Berani panggil aku masa aku study tadi.. Cissss..Aku terpedaya..

2 comments:

Nurul said...

Iza Gendut gudlaks!!
kami dikampung mendoakan kejayaan anda.

weh..tempat makan blkg public bank tu sedap ar. aku dah mark as tempat fevret.

ZaZa said...

woh..dah jadi port ngedate ker?
tunggu ar aku skodeng pas abis exam..

terima kasih orang kampung!!!
nantikan kepulangan kawan gendut kamu ini isnin..
sama-sama kita tengok movie kat balai raya..

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket