Friday, January 1, 2010

AMA

::ZaZa
Friday, January 1, 2010
Tetibe rasa down sorang-sorang kat dalam rumah..OMG..Helloooooooo... New Year kene ada semangat baru..Semangat kobar-kobar..Tapi.... aku lemah lelah macam sotong takde kaki.. Aiyaaakkk.. Teruknya..

Aku layan video clip American Music Award.. Ada Pink, Beyonce, Mariah Carey dan paling best Lady Gaga. Penuh emosi woh.

Korang apa buat pada hari tahun baru??? Shopping? Wasehhh... Perabiskan saat-saat akhir year end sale? Tengok movie?? Sherlock Holmes ker? Avatar againnn? Oh tak pun, jalan-jalan tepi pantai? taman tema?

Dan aku..tengok perkahwinan Serina Ridzuan kawen hari ni.. LIVE okayyy.. Live dari tv3... Hoh.. Tak boleh tukar channel dong! Semua orang kat rumah dah excited tengok hal kawen.. Ouchhh

5 comments:

Nurul said...

owh..PINK pon ader time tu??
aku termiss..sebbeik ko bg link..hoyeah!

Nurul said...

btw..memula tgk tajuk ko aku igt ko maksud kan "amma..!"

amma saper lak ko nak ngumpat ni kan...
hakhakhak

ZaZa said...

nunu : macam takde keje ke pegi tengok semua? huhu.. korang pun tak de keje? :p

kk : kawen dengan mat saleh hot aaahhh..

ZaZa said...

oh aku 2tahun punya AMA..Pink tu yang tu 2008 punya daaaaa..

Nurul said...

yer..takde keje *yawNN*

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket