Thursday, May 6, 2010

630am

::Salmea
Thursday, May 6, 2010
as-salam,

seawal jam 630 pagi td.....cik myrah tercongok tepi tilam aku...terkezut gua...dia ngadu dia saket kepala n dia takleh tdoq...cemas..cemasssss guwey.....

dah 4 hari dia saket kepala...but her fever dah ok...last nite lagi guwey nak bwk dia g klinik...tp dia degey..ckp dah ok la apa la....ha pagi td dah mengongoi2 saket.....

guwey cuak amats neh...bgn cuci muka suma.....pakai bj zasss pegi klinik.....pegi kota damansara, klinik yg biasa gua pegi tutup....doink...pegi dpn lg........klinik yg biasa aku pegi juge pon tutup.....doinnnnnnkkk!!! dl 24hrs...now dah jd 16hrs only.....

ni mst sbb kes rampokan tgh pagi menyebabkan byk klinik tak sanggup bukak 24hrs...jahat la penjahat....korg pny pasal org saket kena menggagau cr klinik lain lg....tgu dpn klinik yg dtulis bukak kul 8am dr pukul 715am....pukul 8 tros cepat2 masok klinik...kakak jaga kaunter terkejut tgk we ols pastu dia ckp doctor masok kul 9......ish333......gua tny kakak tu mn ada klinik 24hrs...dia ckp kat Palm Spring.....alhmdllhh...

Klinik Idzham nama klinik 2....tade org lagi d klinik time we ols sampai.....doctor expect denggi...(but tade rashes pon??)...doc amek darah sket td anto g lab...the doc said by this evening we will know the result.....dah let our parents knw about this...my parents calm ajer...insyallah tade ape...

went to MCDonald n get us Breakfast set.... :) thehehehhe........

daaa,
salMEa~

0 comments:

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket