Wednesday, May 5, 2010

Be strong!

::ZaZa
Wednesday, May 5, 2010
One of my housemate positive H1N1..
Takut taaaaaaaak?
Bertenang yer semua

Langkah berjaga-jaga perlu diambil sentiasa
Luckily aku merempat kat rumah Zara aka Salmea for 2 days
Wed and Thurs..(Dia pegi holiday u olsss...)
Friday pulak pulang ke Perak..

On Sunday night..masa tu la housemate aku dah lembik
Tak lalu makan, tak lalu cakap..Semua tak lalu
Bahaya ok~
Mak dia dah bawak dia balik ke kampung halaman
Bukan dia je balik..
Kucing dia pun balik gaaakk..
~Aku dah start missy missy sket :-/
Semoga dia cepat sembuh..
(Lagi sebulan dia nak kawen ok!)

For me,
On Monday jer terus aku kemas rumah, kemas bilik segala
Fuhhhh..
Penat..

Dan sekarang, tangan kiri aku kebas-kebas lenguh-lenguh
Bukan sebab angkat-barang-kemas-rumah
Tapi kesan disuntik vaksin H1N1 pagi tadi

Aku pegi poliklinik Kelana Jaya
Wasehhhh
Ramainya warga Malaysia
*Tetibe warga sebab jakun ramai manusia
Selain di shopping Mall, di hospital juga sesak..

Terima kasi pihak kerajaan kerana memberi servis yang baik
Tak sampai setengah jam, semuanya setel..
Ini yang kita mahukan..
Tepuk tangan dengan muka penuh yakin dan semangat!

~gedik tak pegi klinik kerajaan walhal boleh pegi klinik swasta pastu claim??? :S

p/s : Sila minum bercawan-bergelas-berjag-bertong-bergelen air masak! Makan banyak buah-buahan pleasee...

And Nunu..kau dah start flu kan?? Sila cepat sembuh!

2 comments:

Salmea said...

chaiyok nunu...get well soon

Nurul said...

thankies salmea ..thankies zaza!

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket