Tuesday, June 29, 2010

Kedai Kopi Hai Peng, dan Durian Pahang

::ZaZa
Tuesday, June 29, 2010
Tu view perjalanan dari Kuantan ke Kemaman.
Cantik kan?
Walaupun panas terik, tapi memang tabah hadapi..
(ceh..dalam kereta walhal sejuk aircond..)
Akhirnya sampai juga Kedai Kopi Hai Peng
Hai Peng oh Hai Peng!!!!!!!

Perut penuh dengan Nasi kenduri lagi
Tapi alang-alang dah sampai kan.. Ha.. apa lagi..

Roti bakar dia terbaek ahhhh.. Lembut walaupun besar..
Ni semua homemade yo!
Kalau pappakaya ke.. Kedai kopi putih ipoh ke.. kalah wa cakap lu!
French toast dia standard. Tapi kaya dia nampak macam sedap..
Ni bukan aku yang order tapi budak sebelah kanan aku punya..
Kalih-kalih jer, dah habis dah..
Apa maknanya?
Sedapla kan??..
miahaha

Ada tapai weh..Old skool habis kan??? Ni budak sebelah kanan aku yang makan gakkk..

Kopi C Sedap

Walaupun datang kedai kopi, apa salahnya minum Nescafe Ais :P

Kopi Ais

Kopi Panas..Ouchh

Yang ni special.. Cinnamon
Bukan aku punya..Budak sebelah kiri yang order.
Bile rasa..aku cam berada dalam kedai Aunty's Anne.

Setel je Kedai Kopi..
Ada lagi mission seterusnya~


Align CenterDurian Pahang yo! Stop 2 kali masa on the way balik. Ikut jalan lama semata-mata nak cari stall durian. Yang ni memang selamber ah. Stop kat tepi stall, pastu makan kat situ jer.

Sedapnyaaaa :')

Sampai PJ, memang rasa nak demam. Dalam badan dah panas sangat. Walhal dah minum air banyak-banyak dah..

pssstt: Now, kalau ada orang ajak pegi Kuantan, aku nak pegi lagilah..haha

2 comments:

Nurul said...

*LIKE Kedai Kopi Hai Peng*

Salmea said...

sedapnya terliur2 tgk roti besar tp sedap tu...wuwuwuwu...

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket