Friday, July 2, 2010

Cuti cuti Lumut

::ZaZa
Friday, July 2, 2010
Aku balik Perak Khamis petang. Aircond kereta memang dah tak berfungsi. Gerak dari PJ masa matahari betul-betul atas kepala. Memang giler jugak la sebab balik masa masa panas terik.

3 jam sampai rumah dah. Ni record paling cepat la. Mana tahan lama-lama dalam kereta kan. Muka berlemuih comot.. Euuwww..

Kereta tak banyak sangat tapi lori berderet. Dah potong lima biji lori.. kat depan ada lagi 3 biji.. Dah potong yang 3 biji tu.. depan 2 biji ada lagi.. Bile nak abis nyewwww

Setibanya di rumah.. duduk 5minit.mak terus ajak pegi workshop.. Jommmm


Sampai di workshop

Aku : Bla bla bla Temperature naik bile pasang air cond.
Mechanic : Okay, nanti i check dulu
Mamat penyibuk : Kalau temperature naik, letak la kat peti sejuk


Letak kat peti sejuk yer??.. Kelakar nyerrrrrrrrr. Huhh..Rasa cam nak sepak jer. Tengok aku, sengeh-sengeh.. Hek ellleehhh..

Kereta aku still tak okay lagi weh. Tadi dah topup gas. So, esok tengok kalau jarum kat meter kurang dari 200, makanya..... ada yang bocor. Dang!! Moga-moga kereta aku okay weh.. Jangan ngada-ngada please..

0 comments:

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket