Saturday, July 3, 2010

Messi dan Argentina

::ZaZa
Saturday, July 3, 2010

Aku tengah layan siaran ulangan Uruguay Ghana
Tabah hati ni walaupun dah tengok dah game tu
Walaupun dah tahu result dia berapa..
Tapi masih tengok lagi
Yer, takkan la nak berebut remote dengan bapak aku
Oh..itu memang nak kene lah kan.

Kereta memang gedik-ngada-habis
Ada yang bocor..Tapi tak tahu kat mana
Maka, gas aircond keluar walaupun sudah ditop up semalam
Nak repair kat sini, amik masa 2,3 hari
Mana sempat dah..
Buat kat sana la nanti
Kawan-kawan sekalian, kalau aku sampai ofis berlemuih comot sememeh, jangan tanya kenapa okayyy

Malam ni ada game. Pastu family ajak makan kat luar pulak.Emm, kalau aku cakap, kita tapau je makan kat rumah..biadap tak? Duhhh.. Argentina wehh..Ni penting ni..

Errkksss... Fine... aku cam tak berani nak cakap suruh tapau.. Ermmm.. Apa kata, aku yang suggest makan tempat yang boleh tengok bola? Haaaa.. 2 in 1 yo! Miahahaha..


Khas untuk Messi, kau perform bagus malam ni boleh taaak?? Jangan kecewakan aku please..

0 comments:

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket