Sunday, October 18, 2009

aloNe

::Salmea
Sunday, October 18, 2009
err..td g Giant KJ sorg2.....



nak cr few things...



ok..jalan sorg2...pusing2 giant...urm....dah amik brg2...nak cr makan pulek....pusing2 FoodSection...poinkkkk22!! tak tau nak makan apa...haiyooo..susah ini macam oo...



dah bosan pusing2 situ....last skalik desyumm ke Ani Sup ajer kekdahnya...urmm ok....



owh22..kat Giant KJ ada jual waffle yg sedap n enak bangat...b4 blk..p ar queue beli waffle..lama amats nak beli seketul waffle pon...org ramai kekdahnya...so tambah order lagi satu..iaitu jagung...ishh jagungnya tidak enak..jagung tua..keras2 tak manis..urmmm....next time beli waffle aje kat situ....bg peminat waffle yg sukakan waffle yg lembut n tidak garing..boleh la berdesyummm ke Giant KJ....aku sll amik chocolate+peanut butter spread=heaVen yum22...



urm g Ani Sup belik bubur ayam n nasik ayam...plus td beli jagung n waffle.. OMG byknye makanan aku belik.........doesnt mean aku tak versyukur ada byk makanan..tp aku kan kata nak berdiet bagai..ohooooo hooo hooooo....santa closss tulun222...... kekdah mtk tulong santa??? wateveahh....



choww...

saLmea~

2 comments:

ZaZa said...

Mintak tolong santo clos... Kaw buat aku gelakkkkkk.. DANGduttt betul.

Salmea said...

:)....

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket