Thursday, October 22, 2009

berbapak kaya...

::Salmea
Thursday, October 22, 2009

hungga ga gagagagaga.....kekdah kaw memelok poster pizza???
kaw lapar ka noks?
owh tidakkk..kempunan sikit2 jer... ada ka istilah kempunan sikit2?
ptg lps opis rushed blk umah tukar2 baju iza adalah menuduh aku mandi sbb tu lmbt turun...hak222222....aku hny mampo gelaks2 ajer......
wokey...td we ols ke sunway pyramid itew, ada jalan pintas u olss dr opis...tp kena bayaw tol laa...aaah tak kesah laa...drpd buang masa kat ldp tu kan?minyak lagik membazir..........masa adalah berharga..tuan2 dan puan2 skalian tetiba merasa diri adalah chef one sdg briefing masak memasak....
so ok la, aku adalah berjalan2 mencari sesuatu dan hanya menjumpai 1/4 aje drpd sesuatu brg yg dcari itew... nangess ..nangess...
oklah, jumpa jugek kan drpd blk tgn kosong...ok pastu iza pon call ajak makan slps dia abes sesi ber gym nya ituh...ok...we decided to pekena pizza...ok......bla bla blaaa...dah duduk suma kat pizza hut tue, skalik waiter ckp set personal dah abess...we ols on diet chaittttt!!!! u olss so tanak la amik set yg medium tu...sbnrnya mmg kebetulan jugak set tu abes......sbb ketika menunggu diorg amik order ni bkn lama sikit2, tp amatlah lama menanti.... aku pon terpandang papaRich (bapak Kaya) kat atas sinun..... owh apa lagi, aku pon getis2 iza, "wei2 ada bapak kaya ah atas sana...." aku adalah mengidam nak makan char kuetiaw bapak Kaya....jadi kami mengambil kesempatan utk kuar dr pizza dgn alasan set personal tu dah abes kat waiter bangle itew.....phewww.....takle segan sgt nak chow dr situ kan??hehaeakeahkehakehka....
so dudukla kami dua kat bapak kaya tue...borak mcm2 ah...drpd isu suci murni ke isu kureng suci...haeaheahehaheha...!!! urm sblm menuju ke bapak kaya adalah singgah kat butik LENCE....tgk2 baju kat sana lebey kurang pastu tetiba cr iza ilang..rupanya dia dok gayut tepon kat luar butik..ok, aku pon ala2 nak amik kesempatan nyelit2 kat sblk tiang2 roman yg besar kat sunway tu, nak ke butik depan sana pulak...jalan pelan2, selit2 (padahal lalu depan iza ja kan....ye ah org gayut phone kan sll hanyut dlm dunia mereka sdr...) selangkah lagik nak smp ke butik depan...aku dgr.."hoi saLmea..".....hamboih terkejat ambo kat depan butik tuh..kekakeakekakekak......
owh adalah melalut panjang....sbnrnya entry ni ialah entry caca merba kerna aku tak plan pon nak tulih apa..mein tulih jaaa apa yg terlintasss...owh ngantoknyer....huwargghh.....!------>bunyik nguap luas....
oh ya, pic di atas adalah di amek oleh iza...ntah sapa2 yg kempunan pizza tu...masuk2 lif tgk ada pic pizza tros pelok n melekat kat situ... mayb kenyang kot kalo wat cmtu???? watevah la tambeyyy.......
ok saya dah ngantok...shaya mau titon......
chowwww...
sAlMea~~

0 comments:

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket