Wednesday, October 21, 2009

kawen VS Kahwin

::Salmea
Wednesday, October 21, 2009

entry bertajok kawen adalah kerna kawan baik haku time skolah SMKTSR dulu kawen di mana aku tak dapat attend kenurik dia hamboih skemanya kaw... ..huhuhuhu.....anyway, kenuri adalah berjalan lancar......okai, kawan aku si S ni br jek antaq gambaw kat aku..so aku cepat2 hapload sini..kiranya hangat2 dr inbox telepon aku nih......


jeng jenggg...jeng jenggg....tu diahhh...lepas tgk pic ni tros aku msg her back n ckp "wew tombam nya ekau...." kawan aku si S : "inilah hasilnya...."...hush tersentot akku....org dah kawen mmg suka berdouble meaning...buatkan org tak kawen ni cam bertekak tekuk lam kepala hotak sdr....
hehhe...anyway, dua2 org ni adalah kawan aku...husband nya ialah classmate skolah SKSKB...yg si wife nya classmate aku SMKTSR....kawen jugak ampa dua...dulu asik gadoh, akuw jugak tersepit kekdahnya aku tersepit?celah mana..hahahhaha
kawan ku si S dan si A...sLamAt PenganTin Baru...dan berbahgia di dunia n akhirat...aminnn......
*S cuba lagi dgn usaha berlipat kali ganda smp berjaya..yakin boleh!!!!
bye3..mak nak bershiap2 ke gym..badan dah ala2 mummy badaks dah ni..tataaa...
chow....
sAlMea~

0 comments:

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket