Wednesday, February 24, 2010

Nasib si labu labi

::ZaZa
Wednesday, February 24, 2010
Tahu tak today aku EL???
Sebabnya aku amatlah sedih bile mengenangkan nasib diri ini
Dah lama tak rasa down macam ni
Aku ingat hari ini aku nak rest kat rumah

Duduk diam-diam taknak jumpe orang
Duduk diam-diam taknak pegi ofis
Duduk diam-diam taknak tengok laptop pun

Masa tengah hari, ada sms dari teammate
Ada keje aku kene buat
Aku pun reply,
"laptop aku kat opish.. Ye la aku buat la malam nanti"

2 jam lepas tu, boss aku pulak call
Bla bla cakap aku kene buat benda tu
Weh, kan aku dah cakap kat teammate aku buat malam nanti??

Pelik sebab hal2 keje yang sepatutnya aku setelkan, bos aku tak tahu menahu.. Tetibe call suruh buat plak.. Kecoh ahh diorang ni

Bukannya aku lagi happy
Lagi sedey ada lah

Okay, nak sambung keje
Bye

1 comments:

Salmea said...

sabar...ni ialah ujian...tabahkn hati n tingkatkn usaha...kurangkn aktiviti lagha...heheheh..tp aktiviti ngn ppg takleh kurangkn....kena on sll...insyallah berjaya!!!

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket