Sunday, February 21, 2010

Perempuan memang suka habiskan duit.. Tapi pandai cari duit juga

::ZaZa
Sunday, February 21, 2010







Picca di atas dah describe semuanya
Si kuat makan, ye! itu adalah saya
Makan di Sushi King
Bento set dah order tapi macam siput sedut
Slow ah servisnya
So, amik apa yang di depan mata dulu
Sepinggan, Dua pinggan, Tiga Pinggan,
Then berpinggan-pinggan
Lepas tu, bento set sampai, bedal lagi
Dah setel makan, nak gerak bangun punya lah susah
Perut dah ke depan
Takpe, jangan manjakan perut.
Window shopping bagai
Tengok-tengok baju untuk Annual Dinner
RETRO Bebeh
Baju kat Dorothy Perkins RM170, Kasut kat Zara RM199
Melampau nyer mata :(
Uwaaaaaaaa
Takkan nak membazir pakai sekali jer?
Ishhh ishhh.. Tak boleh..Tak boleh
Kalau nak pegi dinner, kene cari baju yang murah-murah u olsss sebab bajet tak banyak.. Kepada sesiapa yang kaya dan bermurah hati nak sponsor, sila lah berbuat demikian
So, borak ah dengan member.. Dia nak selongkar baju bapak dia.. Cool jugak..
Pastu, aku pun terfikir.. Eh ehh.. Nak selongkar ah baju mak aku zaman dolu-dolu jugak la. Ngehh ngehh ngeehhh
Tapi bile aku mengenangkan realiti...
Wakey Wakey Izaaaa
Tengok perut sendiri pun dah tahu tak boleh muat baju mak.. Haha
Ye, emak saya kurus daripada saya walaupun dia sudah punya 5 anak ketika itu.
Haiihhhh.. Saya yang tak beranak lagi macam dah ada 2 anak..
Tepuk dahi memikirkan keadaan sebenar..omg
Berbalik kepada aktiviti selepas makan di sushi king
Jalan-jalan tengok haiwan peliharaan.. Ada 2 ekor kucing comel giler.. Dan ada 1 ikan yang memang macho habis.. Tengok je la yang boleh.. Nak jaga? Errrr.. Tak mungkin.. Dan bile tengok sejenis haiwan, bulu roma terus naik.. Super glider!! Euwww.. Geli sangat ni :( Ramai orang fikir kamu comel, tetapi bukan saya
(Geleng kepala tak henti)
Lepas tu pegi tengok movie yang bertajuk The Little Big Soldier. Alaa.. Mood chinese new year ada lagi.. Layan cerita cina ah.. Lawak citer dia.. Amende la Jackie Chan tu. Aku dah gelak dekah-dekah, orang lain macam takde perasaan pun.. Apelaaa..
Seterusnya,
"Nak seploh hinggit"
Dia buat muka blur
"Nak lima belas hinggit"
Dia kuar kan duit dan kasik.. Muka dia masih blur lagi
Aku yang nak minum, lepas tu pegi pau duit dia.. Kekdahnya..
Mocha Frappy before balik
Hamboi Hamboii aku
Sakan nampaaaakkk
Malam tu keluar lagi.. Pegi Chillis.. Aku tak pakai proper.. Dah tak larat berdandan solek bagai.. .Ehh ehh.. Mana penah dandan solek. Basic ajer nork.. Bedak baby tap tap kat muka. Siaapppp
-__-
(Aku dah buat pengakuan ini, maka mesti takde sapa nak ajak aku keluar kan?.. Uhuk)
Selamber je pakai sipar oren kesayangan.. Kaki betis dah sengal ah. Jalan banyak dah siang tadi..
Makan lagi.. Borak borak.. Makan lagi.. Benda wajib mesti ada ialah mashed potato with the gravy ;)
Dan juga molten chip choc cake..
Sedapnya tak tahu nak cakap macam mana..
Anddddddd.. Hiburan masih belum berakhir disitu ye kawan-kawan. Terus ke One Utama tengok Wolfman pulak. Nahhh..15 minit pertama (iklan2 yang over lama), aku tido.. Mata macam magnet tak boleh nak bukak sebab
pertama, aku memang ngantuk,
dan
kedua, aku kenyang sangat..

Begitulah berakhirnya aktiviti hiburan hari Sabtu
Amacam??
Melampau kan?
iskkkk

1 comments:

Nurul said...

Iza GILA!!!
first gila- gila sb byk sgt makanan mase ko gi sushi king tu..*pengsan*
seken gila - ni atr entry ko terpjg di abad ini. aku vote ko utk categori entry terpanjang PPGundiIZA ke 991234
third gila - gila mmg jjcm ar!!
empat gila - gila mhl baju dinner!!
lima gila - ok tak lrt dah..

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket