Friday, April 16, 2010

Dental Appointment

::Salmea
Friday, April 16, 2010
salam...

after JJCM dgn PPG d Mahbub.....ada appoinment dgn dentist.

adalah terlewat sket utk tiba d clinic. appoinment kul 130. gua tiba kul 145. ok la, nyesal tak solat dl kat umah time tukar baju td. :(


smp d clinic, dah ada patient lain tgh scaling. paham2 lah yer, pny la lama proses membuang plak . tambah plak kalo plak yg dah bertahun2 tak buang kan...*membebel*


pny la lama tgu (*brapa kali repeat daaa) gua smp dah rs nak "berbisnes" dah d toilet sana. maklum la pas pekena beriani td. ok foine. tak tahan sangat dah ni. sllnya nak berbisnes takmo berbisnes tempat2 yg tak biasa. but what to do. dah emergency amat ni. kalo kentuik kang, bisa mengeluarkan hasil gitew.

so ok la berbisnes la gua d sana. dlm 5 min lps settled berbisnes, giliran gue plak.


ok ckp dgn dokter gue pny gigi saket. ok la dokter pon memulakan ekspedisi mencari punca sebab musabab n looking for which gg yg gua claim saket itu. ketuk2 gigi lebih kurang dah tau punca.

gigi berlobang u olss. sedih tau. gua rajin gosok gg la weh. sehari min 2 kali (normal lah kan?). dakpe ah apa nak buat. redho jer la.

yang nak jd cerita ialah, time dokter dok sengkang2 gg gua ngn besi tu, assistant dia bz watpa ntah. air liur gua dah banyak dlm mulot. gua sudah geli satu macam. tahan22222...psyco kan diri sdr..tahann.....sbb gigi kena cengkam dgn besi2.

gua igt kubur la igt mati la suma utk distract dr muntah kan, skali dah tak tahan weow..dan2 dokter cabot besi2 tu suma n dia nak ratakan filling, gua dah start uweek222..dokter plak "sekejap yer..skejap.." mcm nak tenangkan anak kecik. cuba lah dia tempik cam bapak gua ker?bleh ar gua telan balik uwek22 tu kan?haehhaehaha....

dalam 4 5 kali bunyik2 uwek tu gua dah tak tahan dah.

gua threw out segala nasik beriani woit. bau kari woi. malu guaaa seh!!!

abis2 muntah tu, gua sempat lagi ckp sorry yer.berhemah skali.


rs bersalah wei. but bkn salah gua kan? lu ol yg tak wat keja kan? sapa suh tak suck my saliva kan? anyhow gua dah ckp sorry dah. lantaks~~


entry geli,


peace.
salMEa.

4 comments:

Nurul said...

hahahha lawah dowh!
yekk!!!

ZaZa said...

aku kekeh-kekeh gelak sampai cramp perut baca entry lawak ni kat opiss...

Salmea said...

+_+

Salmea said...

+_+

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket