Friday, April 16, 2010

tercungap-cungap

::Salmea
Friday, April 16, 2010
salam...

pepol....apa kabare?----->mood tingtong kah?

oh22 letih la u ols....

today aku hentam masok 3 class.....*cungap2 cam badak tak cukop air*

why 3 class??

oh sebabnya ialah cikgu zumba yg aku suka telah mengajar ini malam. me loike him even he's so gay . pergh skill guru zumba tonite mmg kaw2 lah. gedik goncang loncat2 tak hengat pny lah. jimat duit, takyah g klabbing bagai.


pastu adakalanya time dok nari2 kelas guru kesayangan ku ini, aku sengih sdr sbb dia menari mmg gay abes lah. anyways aku pon suka abes la skill tarian dia. nunu n myrah sama2 tak suka dia. iza kaw suka tak?

oh ya, malam ni dia take over kelas cekgu wanita zumba. satu kelas pukul 640 n satu lagi kelas kul 9. haaa.. amek kaw. aku bantai masuk dua2. pastu masuk hatha yoga jugek. bgskan?


lps gym haruslah makan. cuba teka ke mana destinasi makan? jeng444.......MURNI DISCOVERY yew ollss...


sesampai jer, abg amik order tu tegur aku dgn ckp "megi goreng special?". terkejut mak. teros senyum n mengiyakan pesanan itew. pastu order tomyum. marveles i tell yo.

ok lah, mata udah layu ni.

hingga berjumpa lagi. hiks~


peace*

salMea.

0 comments:

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket