Monday, April 12, 2010

I makan banyak pun boleh kurus. You?

::ZaZa
Monday, April 12, 2010
Hari ni aku tak pegi gym pun
Eyp eyp
Bukan sebab malas
Punya la syok sebab dah imagine nak pegi kelas zumba
Nak nari-nari dengan penari tak professional
Namun, harapan musnah sama sekali
Maknanya.. aku tak pegi gym pun
Takpe.. Khamis ni ada lagi.

Orang semua nak kurus..
Taknak makan nasi setahun
Taknak makan potatoes
Taknak minum coke
Taknak makan sedap-sedap banyak-banyak

Nak nangis jewww bile fikir
Nak kurosss bukan senang u olsss
Kene hadapi cabaran..
Amatlah susah
Sebab makanan sedap senantiasa di dalam fikiran
Dang!

Tapi malam ni aku makan roti sekeping
Pastu makan kuih 2 ketul
Amacam?
Ada peningkatan tak?
Tak lama lagi i kurus u olssss..
Lihatlah dunia


Fine, maybe satu malam ni je la aku bangga sebab tak makan macam-macam
Bile rasa tak berapa nak sihat..
Bile apa yang makan, tekak rasa sama jer...
Memang takde selera la

Esok?
Errrr.. esok..esok punya cerita boleh?


p/s: Tajuk entri ni mmg tak applicable langsung untuk aku..sob..sob

3 comments:

Nurul said...

saya setusu!

Salmea said...

aku pon tak berapa selera makan lately. today pon aku berjaya tidak memakan nashik.yeyeah!!

but td lepas g wax kat KD, aku singgah bread story kekonon nak makan roti sajork malam ni, but tetiba aku rs gatal nak kenalkan cik merah dgn Ghulam MEe.amik kaw. semangkok laksa for each of us (note=aku berjaya meng avoid panggilan nasik lemak Ghulam yo) n sate beberapa cucuk.

still ok kan ?kan??--->sedapkan ati sdr.

Nurul said...

i luv laksa and nasik lemak ghulam!!!!!!!!!!!!!!!!
demmit..!

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket