Sunday, April 11, 2010

kempunan

::Salmea
Sunday, April 11, 2010
salam,

quick update (maybe??)

bgn pagi2 tak tau nak buat apa.....walhal tdo kul 4++am.celik mata br pukul 820++am? urm ..ni mesti terkenan weekdays (kantol sudah ari keje bgn kul 8 lebey.hiks~).

pkr2 kejap b4 bangun dr tilam, aku dapati ada 1 faktor aku di mana aku perlu kenselkan zumba class (which i adore..huhuh) n appointment dgn Marie France Bodyline. so browsing n bloghopping start dr celik2 mata td smp skrg which i recall si Zaza *the gedix opishmate gua* ckp apa yg aku lakukan ni ialah aktiviti seorg "LOSER" . *wat ever*

aku ada satu favvy blog ni. ari2 mesti jengok blog dier. kdg2 sampai sekali 5 kali lah. sbb blog dia best dan bersahaja n reflek diri dia sdr : meaning tade berpura2 bagos or what so ever.

dia pegi melancong.skalik tgk dia g kaler2 kuku. gua pon suka kaler kuku. but will color my nails bila period ajer. n ternampak dia pny kaler kuku lawa which she didnt loike. bt i loike. kaler dia mcm inai2 gitew.

wah apa lagi, gua motip tetiba guna ganti diri sbg GUA??? ~tingtong mode~ pon tak sabar nak tgu period utk kalerkan kuku. p kecoh2 kat tinger adik gua yg sdg bareng2 layan radio, mtk tlg dia belikan inai kat bwh.

pastu mintak tlg beli roti/choc cake jugak. lapa ah.padahal dah balun nasik goreng udang tgh hari td bertalu2 sbyk 3 pinggan. ~pingsan d situ~. pastu ckp kat adik gua kalo bleh cr inai itam yer.kalo takde, amik yg kaler merah pekat tu or last resort amek hok orenk2 gitew.


verangan atas tilam sambel bc magazine smbl berdebar2 menantikan apakah warna inai yg bakal aku pakai japg...skalik.. NAN ADO...!!! tade inai katanya di kedai bwh. hny beli choc cake ajer. oh sedih meraung ----> (dlm hati)


sekian,

peace no inai for today :( ,

salMea~

0 comments:

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket