Tuesday, April 13, 2010

meng-nyah bulu

::Salmea
Tuesday, April 13, 2010
salam,

woh tajok entry tak hengat. hiks~

maksudnyer ialah aku nak citer aku g wax my upper/bottom lip hair d Pavilion, Kota Damansara. Not bad la.tade saket teramat (mayb sbb aku penah wax sdr?). aku siap tny lagi ader tak servis bikini line wax. amboi bajet nak pakai 2 piece swimming suit eah?? kahahahahhaha....


tp sayang, bulu2 kecik tanak kuar. bulu panjang2 jer berjaya d wax.huks~

eh, mana nak beli wax cream eh? tanak yg strip wax tu. tak syok.

eh2, 1st time org teka profession aku bukan cekgu. sllnya org igt aku ni cekgu. ko nak tau apa yg minah wax tu teka kerjaya aku? miahahhaha.

Jo anne : yew working as what ah?---->dia tny sbb aku sll sgt ckp tade duit bila dia suroh aku wat facial ngn dia.(hahahhahaha)

mesalMea:aaarrr....--->tgh tahan / psycho dr sdr utk bersedia menghadapi saat2 getir tatkala wax dicabut.

Jo anne : ah...as a clerk??

mesalMea : ehehhehe...-----> terkelu aku nyah.lantaks!!


sekian,----->menutup entry secara drastik sbb terkedu teringat momen2 "as a CLERK" itew.

peace pepol,

salMea.

1 comments:

Nurul said...

wahahahah!!
kalau aku dah BAN dah kedai tuh..

 
PPG Plus One © 2009. Design by Pocket